Продавець Easy Choice - с нами Вы сделаете правильный и легкий выбор! розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
34 відгуків
КОНКУРС на ЛУЧШИЙ  ОТЗЫВ этого МЕСЯЦА Оставить отзыв
+380443373835
+38 (098) 300 3 300
+38 (097) 786 68 68
+38 (093) 786 68 68
УкраинаКиїв
Кошик
Easy Choice - с нами Вы сделаете правильный и легкий выбор!
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Обмін та повернення

Обмін та повернення

Повернення або обмін товару

На всі товари поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на зазначений нижче порядок здійснення процедури обміну чи повернення товарів.

Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

Відповідно до законодавства України існують два випадки, в яких покупець може повернути (або обміняти) придбаний товар:

Товар несправний, має суттєві недоліки, які роблять неможливим його використання (вина компанії-виробника);

Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у вживанні/використанні, збережена цілісність упаковки.

Що робити у разі неналежної якості товару?


Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо істотні недоліки виникли з вини виробника.

Якщо недоліки неістотні, покупець має право на безоплатне їх усунення у встановлений законодавчий термін.

Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини споживача, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи.

Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.

Умови обміну та повернення товару належної якості?

Якщо з дня покупки товару пройшло не більше 14 днів та на товар не має слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, маркірування, а також всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкція з експлуатації).

Якщо до товару був доданий подарунок, він повинен бути повернутий разом з товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби і фабрична упаковка. Якщо при здійсненні покупки була видана картка постійного клієнта, вона буде анульований.


Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

придбати будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахуванням вартості,

одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,

здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При поверненні грошей розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються не пізніше ніж протягом 3 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.

При яких умовах буде відмовлено в заміні товару на новий?

Якщо товар був в експлуатації і має дефекти або знаходиться в неповній комплектації.

Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (касовий або товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар.

З моменту покупки пройшло більше 14 діб.

Які права має покупець у разі придбання ним товару неналежної якості?

Покупець має право вимагати зменшення ціни товару.

Має право безоплатного усунення недоліків товару у відповідний термін.

Має право на відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Що необхідно зробити для повернення коштів?

Для повернення коштів, які були витрачені на придбання неякісного товару покупцеві необхідно подати продавцю за місцем купівлі товару відповідну заяву, де будуть вказані вимоги покупця і причини повернення товару.

Крім причини в заяві обов'язково потрібно зазначити наступну інформацію:

дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата і місце його видачі);

дані про товар (найменування товару, заводський, (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість на дату продажу);

суму виданих коштів за повернений товар.

Повернення грошових коштів здійснюється з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 18.00 і тільки при наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.

У разі повернення товару службою доставки (Нова Пошта) покупець формує повернення який складається з товару, заяви на повернення, чека або накладної а так само номера банківської картки або рахунку.

Повернення грошових коштів буде проведений банківським переказом протягом 3 робочих днів з дати отримання нами товару.